суботу, 10 січня 2015 р.

«Я син свого народу»

Моє життя — розтрощене корито,
І світ для мене — каторга і кліть...
Та краще в тридцять повністю згоріти,
Ніж до півсотні помаленьку тліть.
«Я син свого народу» - ці слова Василя Симоненка ми вибрали для назви літературного перегляду, який проводимо сьогодні в бібліотечній вітальні і присвячуємо його 80-літтю від дня народження Василя Симоненка – письменника, журналіста, вірного сина України.
Легко та просто називати себе сином народу, важко й далеко не кожному випадає щастя бути достойним цього високого імені. Легко й просто говорити про свою любов до України, важко й не кожному вдається справді її любити. Симоненкова дорога важка, трагічна й коротка, але славна і склалася так, що й зараз, коли вже немає серед нас Василя Симоненка, далеко не всі знають кого ми втратили. «Любити все прекрасне і земне, говорити правду…». Так, роздумуючи про громадське покликання письменника, стверджував Василь Симоненко. І справді, його чесне і щире слово несло людям правду про людину та світ, тому й тривожить душу, вчить любові до рідної землі й поваги до її історії, а ще людської гідності, порядності й відповідальності за все, що відбувається довкола. Життєва, творча доля Василя Симоненка заслуговує на возвеличення. Також у бібліотеці пройшов відеоперегляд про житя і творчість поета«Василь Симоненко – Я на світі такий один»

Немає коментарів:

Дописати коментар